viernes, 30 de septiembre de 2011

Entrada de Presentació

Hola, soc Toñi i aquest és el meu blog d' Imatge i Expressió de 3er F d'E.S.O. Esper que vos agradi aquest blog, posaré els meus treballs d'aquesta asignatura. Poc a poc ho aniré millorant.